Mūsu misija ir mediju vērtību pārskatīšana. Jauna pieeja komunikācijai medijos un saskarsmes kanālos.
Carat sauklis ir Redefining Media, cenšoties un ar sekmēm to darot, no jauna definēt medijus. Carat definēja neatkarīgo mediju sektoru, kas tika darīts, lai reklāmas budžeti darbotos, cik efektīvi iespējams. Digitālās tehnoloģijas ir radījušas jaunu aizraujošu laikmetu mediju vidē, piedāvājot zīmoliem iespēju veidot to biznesus pavisam jaunos un atšķirīgos veidos.
Mēs turpinām pētīt attiecības starp jaunajām dizaina tehnoloģijām un patērētāju uzvedību, lai saprastu kā OOH mediji var radīt jaunas nestandarta iespējas reklāmdevējiem.
Carat radās Francijā, 1968. gadā kā pirmā specializētā mediju aģentūra. Latvijā Carat vēsture aizsākās 1995. gadā, kad tās starptautiskos klientus apkalpoja vietējie reklāmas aģentūru partneri. 1997, gadā tika nodibināta lokāla un neatkarīga mediju aģentūra Baltic Media Services, kas pārņēma Carat klientu apkalpošanu savās rokās, kamēr 2001. gada beigās uzņēmumu pārņēma Carat.