Integrētā komunikācijas plānošana
Komunikācijas plānošana
Komunikācijas plānošana
Komunikācijas stratēģija
Carat mēs atzīstam un augstu vērtējam spēcīgas komunikācijas stratēģijas. Viens no mūsu aģentūrasstūrakmeņiem un vērtībām, uz kuru aģentūra balstās, ir stratēģiskā plānošana. Šāda pamatnostādne spēcina un sekmē komerciāli fokusētas komunikācijas attīstību starp Bought, Owned un Earned medijiem visos procesos, kas skar mediju pirkšanu un pārdošanu.
Komandas rezultāts
Mūsu komandu veido pieredzējuši stratēģi, komunikācijas plānotāji, izpētes speciālisti, analītiķi un ekonometristi, kuriem piemīt izcilas prezentēšanas spējas un lieliskas zināšanas digitālā mārketinga jomā.
In-house risinājumi komunikācijas uzlabošanai
Carat in–house risinājumi, nodrošina mūsu plānotājus ar tādām tīklam piederošām sistēmām kā Consumer Connections Study, kas sniedz iespēju veikt visaptverošu un intelektuāli augstvērtīgu datu analīzi. Caur to, ka vajadzīgās analītiskās spējas, kas mums nepieciešamas, lai saprastu patērētāju uzvedību, mēs esam piemērojušies, lai radītu ļoti efektīvas integrētās mediju stratēģijas, kas sniedz mūsu klientiem ļoti labus rezultātus.
Pētījumu veidi
Pētījumi un analīze
Carat kapacitāte pētījumu veikšanai un analīzei, patērētāju izpētei un kategoriju izvērtēšanai atbilst augstākajiem industrijas standartiem. Papildus visiem tradicionālajiem informācijas avotiem, kas ir pieejami Latvijā, Carat darbā ar klientiem izmanto vērienīgu, pēc globālas metodoloģijas izstrādātu, bet vietējam tirgum pielāgotu pētījumu – Consumer Connection System.
Consumer Connection System - CCS
Pamatpētījums CCS šobrīd ir padziļinātākais mārketinga pētījums Latvijā. Tajā tiek aptaujāti vairāk nekā 3000 cilvēku. CCS ir ietverta detalizēta informācija par mediju lietošanu Bought, Owned un Earned mediju ekosistēmā, plaša informācija par patērētāju dzīvesstilu, personību un vērtībām, kā arī padziļināti dati par dažādu kategoriju un zīmolu izvēli, lietošanu. Uzzini vairāk
CCS Follow-up atkārtotais pētījums
Lai sniegtu mūsu klientiem iespēju vēl padziļinātāk izprast kādu konkrētu kategoriju vai zīmolu, Carat piedāvā veikt ad-hoc CCS atkārtotu pētījumu. CCS atkārtoto pētījumu unikālā priekšrocība ir iespēja savienot šo pētījumu datus ar CCS pamatpētījuma datubāzi. Tādējādi Carat spēj nodrošināt datu analīzi un segmentāciju, balstoties uz visu informāciju par patērētāju un medijiem no CCS pamatpētījuma kopā ar CCS atkārtotajā pētījumā iegūto specifisko informāciju par konkrētu produktu vai zīmolu.
Efektivitātes mērījumi
Ir svarīgi izvērtēt vēsturisko kampaņu rezultātus un efektivitāti, lai spētu labāk sagatavot nākamās aktivitātes. Kampaņu efektivitāte var tikt mērīta vairākos līmeņos.
Auditorijas mērījumi
Carat visiem klientiem nodrošina atskaites par sasniegto auditoriju un tamlīdzīgiem kampaņas efektivitātes rādītājiem. Šis ir pamata līmenis kampaņu produktivitātes izvērtēšanā. Šajā līmenī tiek iegūta pamata informācija par kādas konkrētas ziņas ekspozīciju mērķa grupai. Pamata rādītāji ir GRP, TRP, impresijas, aptvere, frekvence u.tml.
Kampaņas rezultātu izpēte
Par kampaņas rezultātiem var uzskatīt tās pārmaiņas, kas ir notikušas mērķa grupā, pateicoties kampaņas ietvaros veiktajām aktivitātēm, piemēram, attieksme pret kampaņu, izpratne, zīmola atpazīstamība, pārmaiņas uzvedībā un ieradumos, patērētāju vēlme iegūt padziļinātāku informāciju u.tml. Šādi rezultāti nav iegūstami un izprotami tikai no auditorijas mērījumu datiem, tādēļ ir nepieciešamas sarežģītākas izpētes metodes.
Mūsu digitālie risinājumi
Google AdWords
Carat Latvia ir Google partneris, ar sertificētiem Google AdWords speciālistiem komandā, kas profesionāli veido, uztur un optimizē reklāmas kampaņas Google meklētājam. Google AdWords ļauj piesaistīt auditoriju, kas ir ieinteresēta piedāvātajā produktā un ar Google.lv meklētājsistēmu palīdzību meklē iespēju to iegādāties vai arī uzzināt par to vairāk un detalizētāk.
Google Analytics
Carat komandā ir sertificēts Google Analytics eksperts, kas konsultē un pielāgo populārāko bezmaksas web analītikas rīku – Google Analytics. Google Analytics ir plašas iespējas biznesa, reklāmas un mājaslapas auditā un analīzē, kas ļauj atklāt jaunas attīstības un optimizēšanas iespējas.
Meklētājprogrammas optimizācija (SEO)
Piedāvājam arī auditu, kas palīdzēs uzlabot biznesa redzamību Google meklētājprogrammā.
Sociālo mediju vadīšana
Sociālo mediju kontu vadīšana, sekotāju piesaiste un komunikācija caur Facebook, Draugiem.lv, Twitter u.c. Uzņēmuma sociālie konti kļūs par svarīgu komunikācijas, lojālas auditorijas veidošanas un pieprasījumu veicinošu platformu.
E-pasta mārketings
E-pasta mārketings – tiešā mārketinga veids, kur e-pastus izmanto komunikācijas, reklāmas vai informēšanas mērķiem. Atļaujas mārketinga principi nodrošina to, ka ziņu saņēmēji ir ieinteresēti vēstules saturā, kas kopā ar automatizācijas, segmentēšanas un dizaina iespējām padara e-pasta mārketingu par vienu no efektīvākajiem digitālā mārketinga veidiem.
Reklāmieguvumu optimizēšana
Reklāmieguvumu optimizēšana ir pasākumu komplekss, kas vērsts uz mājaslapas efektivitātes un reklāmas atdeves palielināšanu. Tas ietver mājaslapas analītikas, lietojamības un dizaina auditu, satura eksperimentus un citas darbības.
Carat pieeja dizainam un tā pamatbūtībai
Aizdomājoties par ikdienas produktiem, detaļām, arhitektoniku un lietām, kuras ir mums apkārt, mēs saprotam, kad tās visas ir vienotas. Un viens no vienojošajiem elementiem ir dizains. Mēs skatāmies uz dizainu ilgtspējīgi, domājot un realizējot to šodien. Strādājot ar dizainu, mēs ikdienā sastopamies ar dažādām identitātes īpatnībām, kuras apstrādājot, spējam izveidot konkurētspējīgu un ekskluzīvu dizainu. Mēs neierobežojamies tikai ar viena veida dizainu, piemēram, aplikāciju dizainu. Mūsu bagāžā ir viss varavīksnes krāsu spektrs. Mēs esam atvērti pārmaiņām, jauniem izaicinājumiem un neiespējamo lietu realizēšanai. Mūsu mērķis ir sasniegt maksimāli kvalitatīvu rezultātu, vadoties pēc klientu vēlmēm. Carat dizains pasaka ļoti daudz – tas ļauj cilvēkam aizdomāties. Mūsu dizainā ielikta četrpakāpju shematika, kura tiek perfekti pielietota un izslīpēta digitālā valsī.
Print dizains
Drukas dizains jeb print dizains ir vēsturiski senākais reklāmas pasniegšanas veids. Tas radies jau pirms mūsu ēras, – tie ir alās atrastie hieroglifi un shematiskas skices. Līdz ar pirmās grāmatas izdošanu radās drukas dizains. Drukas dizainā dominē vairāki nosacījumi, kurus nepieciešams ievērot, lai dizains funkcionētu un piesaistītu uzmanību. Pirmā būtiskākā lieta ir fonta izvēle un krāsu komplicētība. Šos elementus perfekti izvietot palīdz tipogrāfiskie noteikumi un atkāpju ievērošana no malām un rindkopām. Izstrādājot maketus, ieteicams laicīgi aizdomāties par formātu un reklāmas izmēru. Drukai izmantojam dažāda rakstura failus, kā piemēram, *.eps, *.psd, *.ai, *.pdf, *.tiff, *.png, *.jpg, *.dwg u.c.
Online baneru dizains
Banera galvenais uzdevums ir piesaistīt portāla apmeklētāja uzmanību un likt viņam atvērt noteiktu informāciju. Tomēr svarīgi, lai banerī ietvertā informācija nesniegtu maldinošu priekšstatu par saistīto informāciju. Banera stilam un tēlam ir jāsakrīt ar jūsu reklāmas stilu tradicionālajos medijos. Mēs piedāvājam atbilstošāko idejisko risinājumu jūsu banera izveidei un izvietošanai.
Web baneri vai reklāmas baneri ir daļa no reklāmas formas. Baneri tiek izvietoti dažādos portālos un mājaslapās atkarībā no stratēģijas vai klienta. Mēs baneros iestrādājam unikālo clickTag, ar kura palīdzību spējam noteikt banera klikšķu slodzi (traffic) – cik reizes klikšķināts u.tml. Web baneri darbojas gluži kā reklāma, saturiski informējot patērētājus par produktu vai pakalpojumu.
Mūsu baneri fundamentāli tiek izstrādāti Adobe Flash, taču tos iespējams veidot arī Dreamvewer un Illustrator programmā. Mēs varam sagatavot failus jebkādā izmēra un dizaina risinājumā. Populārākie baneru formāti, kurus atbalsta Latvijas portāli, ir *.gif, *.jpg, *.png, *.swf, *.html, *.html5, iekļaujot Actionscript 2.0 vai 3.0 tipa kontrolēšanas kodēšanu.
Kreatīvais dizains
Mēs esam sertificēti darbam ar Adobe® Creative Suite® 6 Design & Web Premium paketi, kas ietver Photoshop, Illustrator, Dreamviewer, Flash, AIR, Media Encoder un InDesign programmatūras. Mūsu darbā ir izmantotas vairāk nekā 30 2D, 3D un 4D datordizaina programmu. Lai sasniegtu galarezultātu, mēs izstrādājam četrus dizaina attīstības posmus. Viss sākas ar skiču uzmetumiem, līdz nonāk 3D printerī. Kreatīvās idejas pamatā ir oriģinalitāte – lai realizētu kaut ko neredzētu, ir svarīgi domāt un ticēt neiespējamajam.
Nestandarta iespējas
Nestandarta drukas iespējas
Mēs turpinām pētīt attiecības starp jaunajām dizaina tehnoloģijām un patērētāju uzvedību, lai saprastu kā, OOH mediji var radīt jaunas nestandarta iespējas reklāmdevējiem.
Nestandarta digitālā vide
Pētot mūsdienu tendences sociālajos tīklos un patērētāju vidū, mēs attīstām jaunas dizaina tehnoloģijas un pētām, kā uz to reaģē patērētāji un sabiedrība kopumā. Jaunas nestandarta iespējas digitālajā tirgū ietekmē digitālās aplikācijas, kurām attīstoties, attīstās arī sabiedrība. Pielāgojoties digitālai videi, mēs spējam rast jaunas un nebijušas kreatīvā līmeņa kampaņas, kas rada papildu intereses sabiedrībā.